Šta je virtuelna kancelarija?

Iako u svetu postoje već 25 godina, virtuelne kancelarije postale su jako popularne u Srbiji tek poslednjih nekoliko godina. One omogućavaju registraciju sedišta firme na određenoj adresi kao i prijem pošte na navedenu adresu. Virtuelne kancelarije za neke predstavljaju privremeno, za neke trajno rešenje, a zašto se sve više kompanija odlučuje za ovo rešenje saznaćete u narednom tekstu.

Fleksibilnost

Virtuelne kancelarije javljaju se kao potreba fleksibilnog poslovanja u savremenom svetu.

Odlično su rešenje za
novoosnovana preduzeća koja još uvek nisu pronašla odgovarajuće prostorije za svoju kompaniju.

Za one koji rade od kuće, ukoliko bi Vaša kompanija registrovana na adresi na kojoj stanujete, to sa sobom nosi niz potencijalnih problema. Pre svega, svaki put kada niste prisutni, morali biste da naznačite da ne radite ili niste tu i slično. Pored toga, ne želite da delite svoje privatne podatke sa svojim klijentima i poslovnim partnerima, a takođe korišćenje adrese stanovanja u poslovne svrhe ne odaje profesionalan utisak.

Isto tako, ukoliko živite u inostranstvu ili često putujete, više nećete morati da brinete oko prijema Vaše pošte. Virtuelne kancelarije stabilna su sedišta za brzorastuće firme koje stalno menjaju lokaciju poslovanja zbog povećanja broja zaposlenih.

Izbegnite probleme sa Poreskom upravom

Kada Vam stiže pošta koja je poslata od strane Poreska uprave, bilo da ste je primili ili ne, rešenje se smatra uručenim u roku od 15 dana od slanja. Tako na primer, ukoliko ste dugovali nešto, a to niste ni znali, taj novac vam može biti skinut sa računa, a nećete znati zbog čega. Takođe, usled neodazivanja na adresu, tj.neprimanja pošte ili nepronalaska na registrovanoj adresi, Poreska uprava Vam može oduzeti PIB ,što će blokirati čitavo Vaše poslovanje.

Profesionalni imidž i reputacija

Kada želite da zadobijete nove klijente ili poslovne partnere, sve je bitno. Adresa na kojoj je Vaše preduzeće registrovano može odavati utisak profesionalnosti i kredibiliteta. Naročito kada je adresa na prestoničkoj lokaciji, pomoći će Vam u dodatno boljem predstavljanju i pozitivno uticati na ugled Vaše kompanije.

Smanjite troškove

Virtuelne kancelarije idealne su za početnike i male firme koje žele da svedu troškove na minimum. One će Vam omogućiti da uštedite troškove iznajmljivanja kancelarije ili poslovnog prostora. Novac koji biste odvojili za zakup i ostale troškove, na ovaj način možete pametno uložiti u razvijanje svog biznisa, a to može biti jedna od najznačajnijih stavki na početku poslovanja.

Potrebne su Vam usluge virtuelne kancelarije?

Virtuelne kancelarije dozvoljavaju Vam da radite kad god i odakle god želite, a da pritom budete sigurni da ćete odmah biti obavešteni o prijemu Vaše pošte koje je stigla u fizičkom obliku i koja se odmah skenira i prosleđuje na Vaš e-mail i tako ne propustiti ni jedno obaveštenje važno za Vaše poslovanje.

Ukoliko Vam je potrebna virtuelna kancelarija, ponudu koju Vam nudi Rota consulting možete pogledati na
sledećem linku. Uz usluge virtuelne kancelarije, Rota consulting nudi Vam posebne dodatne pogodnosti za računovodstvene usluge. Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na +381 11 39-10-454 ili office@rota.rs.

Ova Internet stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Korišćenjem ovog sajta se slažete sa korišćenjem kolačića (cookies)

Scroll to Top